O nama
Ideja o osnivanju naše tvrtke izrasla je iz stvarnih potreba naših klijenata – poduzetnika.
Svjesni izazova s kojima se suočavaju mnogi poduzetnici; svakodnevne borbe s vremenom, administrativne obveze te birokratske prepreke, osmislili smo rješenje koje se sastoji od pružanja profesionalnih virtualnih usluga za administraciju i marketing.
Koju vrijednost nudimo našim klijentima?
Naša glavna vrijednost leži u osiguravanju veće slobode, efikasnosti i smanjenju troškova za naše klijente. Naše usluge donose značajne prednosti, koje se ogledaju u sljedećim ključnim aspektima:
Oslobađanje od administrativnih i marketinških briga
Klijenti koji surađuju s nama oslobađaju se tereta rutinskih administrativnih i marketinških zadataka. Naš tim preuzima ove zadatke, osiguravajući da se klijenti mogu usredotočiti na svoje glavne poslovne ciljeve i strategije. Oslobađanje od ovih zadataka omogućuje im veću slobodu i kreativnost u vođenju svog poslovanja.
Smanjenje troškova poslovanja
Surađujući s nama, klijenti direktno izbjegavaju troškove zapošljavanja novih radnika, nabave skupih računalnih sustava, softverskih licenci i opreme, kao i troškove najma uredskog prostora. Ove uštede mogu biti značajne, posebno za male poduzetnike i početnike u poslovanju, omogućujući im da iskoriste svoje resurse na učinkovitiji način.
Profesionalna podrška bez ulaganja u edukaciju
Naš tim već posjeduje potrebno znanje i iskustvo za obavljanje administrativnih i marketinških zadataka. Klijenti nemaju potrebu ulagati vrijeme i resurse u edukaciju novog radnika, jer smo mi već educirani i spremni preuzeti zadatke. To omogućuje bržu i učinkovitiju implementaciju, što je posebno važno u dinamičnom poslovnom okruženju.
Stručnost i iskustvo
Naše iskustvo u ovom području osigurava klijentima vrhunsku podršku. Kroz rad s različitim klijentima u različitim djelatnostima, stekli smo duboko razumijevanje različitih industrija i poslovnih modela. Naša stručnost omogućuje nam prepoznati ključne potrebe i izazove klijenata te im pružiti personalizirana rješenja koja najbolje odgovaraju njihovim zahtjevima.
Pouzdanost i urednost
Klijenti mogu biti sigurni da će njihovo poslovanje biti vođeno na profesionalan i organiziran način. Naš tim pažljivo pristupa svakom zadatku i osigurava potpunu usklađenost s važećim zakonima i propisima. Na taj način, osiguravamo da klijenti imaju uredno poslovanje koje će biti pouzdano i uspješno.
Naš cilj je pružiti rješenja za izazove s kojima se poduzetnici svakodnevno suočavaju, uključujući vrijeme i resurse potrošene na administrativne zadatke. Vjerujemo da pružanjem ovakvih usluga pomažemo poduzetnicima da se oslobode opterećenja i usredotoče na ono što najbolje znaju – vođenje svog poslovanja.
Naša misija može se sažeti u jednostavan koncept – poticanje razvoja poduzetništva.
Kako se tvrtka razvija, pojavljuje se sve veći broj administrativnih i menadžerskih obaveza koje se često ne podudaraju s primarnom djelatnošću. Naša uloga je pružiti rješenja za te probleme, osloboditi klijente nepotrebnih tereta i pružiti im mogućnost da se usredotoče na svoju osnovnu djelatnost, a samim time i na daljnji razvoj svog poslovanja.
Naša vizija je jednostavna – pojednostaviti poslovanje. Želimo omogućiti malim tvrtkama da ostvare veliki uspjeh i osigurati da talentirani poduzetnici dobiju priznanje koje zaslužuju. To je naš pogled na budućnost poduzetništva.
Pretvaramo vaše poslovne izazove u mogućnosti kroz vrhunske administrativne i marketinške strategije.
Politika privatnosti
Ribarska ulica 1a, Rijeka
info@simplikoassistance.hr
098/1937812
07:00 – 18:00
Copyright @ Simpliko assistance
Follow Us :